2010. október 2., szombat

Romkocsma

Tegnap romlátogatáson voltam, először ex-munkahelyem ex-kollégáival, akik már egy kivételével nem az exen dolgoznak. Aztán egy külföldi, nagyon aranyos és kedves emberkét vittem romlátogatásra, miközben jól kitárgyaltuk exeinket, hosszan vitáztunk arról, hogy ami neki mesterséges művészkedés, az Magyarországon még szegény ember szegény vállalkozása, fiatal művészek megjelenési lehetősége, nem azért járunk romkocsmába, mert az annyira menő, hanem azért, mert olcsó. Náluk ez már a gazdagok exkluzív kiváltsága.
Jövő héten zár a Gang, lejárt a szerződésük, a csapat folytatja bizonytalan ideig a Bemben.
És jó gyerek voltam, három pálesz és két pohár fehérbor hét óra alatt elhanyagolható mennyiségű alkoholnak számít, és olyan jó volt az este, hogy a fejfájást is megérte, amire ébredtem. Most ezt így gondolom, amikor fájt megpróbáltam ördögűzni magamból.
A Divascan a többi szarral együtt már elviselhetővé teszi az életet, viszont amíg a szezon véget nem ér, nincs pia. Vagy csak akkor, ha nagyon megéri.
Tegnap megérte, pezsgett a város, a már-nem kollégák jó fejek voltak, az utcán cigit, információt, időt kértek a fiatalok, élőnek éreztem magam és élőnek a várost.
Csesszék meg a választást, ezt a várost nem lehet elkúrni.

2 megjegyzés:

Brúnó írta...

Köszönöm ezt a végszót, megfényesedtem tőle... ;)

macskamedve írta...

Bezár a Gang? Te jó ég, nem is tudtam. Igaz, azt is tőled kellett megtudnom, hogy egyáltalán létezik...