2011. augusztus 19., péntek

Káosz

Az utóbbi idők rövid rezüméje:
- elvállaltam egy melót, ahol szar a légkör, szar a fizetés, gondolván, hogy kibírom valahogy, ketten eléldegélünk,
- hosszas kínkeserv után egyedül maradtam a szar munkahellyel, lakáshitellel; az éjszakák még magányosabbak,
- megint felvágtak, megint nem a tervezettek szerint alakulnak a dolgok,
- jelenleg 12 különböző tablettával konzerválják a testem, aminek következtében elértem a teljes sterilitást; saját sejtjeimen kívül egyetlen mikroorganizmus sem maradt életben a szervezetemben.

Van, aki a maga módján próbál segíteni, van aki inkább félreáll. Mindkét magatartásformát megértem és megköszönöm.
Anélkül hogy túlzottan paranoiásnak érezném magam van egy olyan érzésem, hogy még mindig nem vagyok a gödör alján, mire visszamegyek a szarul fizető és szar légkörű munkahelyemre, a felmondásom fog várni.
Szebb jövőt!

Nincsenek megjegyzések: