2007. június 4., hétfő

Éberség

Természetesen a hétvége megint filózással telt, úgy tûnik, ez egy ilyen idôszak. A tanulás nem úgy megy, ahogy terveztem, természetesen én is hibás vagyok, az agyam már nem fog úgy, mint tíz éve, és újra bele kell rázódnom a mindennapi házifeladatba. Kezdem még jobban tisztelni azokat, akik munka és háztartás mellett még képesek – akár egy újabb – diplomát megszerezni.

Azért lassacskán a sok agyreszelés eredményt is produkál: kezdem egyre nyomorultabbnak látni magam, egyre lustábbnak és egyre tehetetlenebbnek. Mielôtt megköveznének mindazok, akik nyafogós tucatbuzinak tartanak megjegyzem, nem nyafogok, nem várok vigasztalást, csak ténymegállapításokat közlök. Persze én sem vagyok jobb, mint az átlag, ha más életében nem is, a sajátomban igyekszem felkavarni a szart.

Másban is változok, kezdek tudatosabban viszonyulni a környezetmhez, jóval több felelôsségérzettel. Arra, amit Shiva, Honey és még néhányan csinálnak persze képzetlenségembôl kifolyólag alkalmatlan vagyok, de másban talán hasznomat látják. Meglátjuk, kér-e valaki belôlem.

Be kell azt is látnom, hogy a kezdeti lelkesedésem a blogolás iránt többé-kevésbé lelohadt, ami köszönhetô a magas telefonszámlának és az egyéb, nem publikus üzenetváltási módnak, de tulajdonítható a jellemembôl eredô hibának is, nevezetesen könnyen lelkesedek az új dolgok iránt – jó példa erre az új RPG, amibe Honey rángatott -, aztán könnyen bele is unok. Hiába, kevés dolog tesz rám mély benyomást. És még kevesebb ember.

Nincsenek megjegyzések: