2008. április 3., csütörtök

Dili


Nemrég az egyik kedvenc oldalamon találtam erről egy leírást, a szerkesztőknek, úgy tűnik, bejött.
Természetesen rákattantam a dologra, mert ugye agy, meg hullám, meg technika, meg szex, szóval kipróbáltam. És rákattantam. Annyira, hogy kb. 75 dollárnál tartok, plussz a szuper füles, mert ugye akármivel nem lehet hallgatni. Tudom: lúzer, balek, pancser.
A legszebb az egészben, hogy jóformán semmilyen hatással nincs rám: egyik-másik érdekes, a sztereo hanghatással tökéletesen magyarázható bizsergés a fejbőrömön, (természetesen csak első alkalommal, mert legközelebb már várom), oszt csókolom. A "VERY VERY STRONG" figyelmeztetéssel ellátottakkal kezdtem, jóhogy. Semmi. A pszichedelikus sokkot kiváltók pedig végképp unalamasak.
Két lehetőség van: 1. lefizették egyik kedvenc oldalam szerkesztőjét; 2. UFO vagyok, rám még ez sem hat. Hallom a kitörő tapsvihart a második opcióra.
De. Aki ismer, egészen biztosan egyetért, hogy pár dollárt megér akármi, amitől fél óráig nyugton ülök. Márpedig egy átlag szeánsz 35 perc, szóval legalább ennyi ideig nyugodtan, mozdulatlanul fekszem az ágyon és semmit de semmit nem csinálok. Ilyen még a legvadabb szexpartin álmomban sem történt velem. Világrekord!
És nem adom fel: elhatároztam, hogy addig folytatom, amíg a.) megsüketülök; b.) azt érzem, amit a leírás szerint kell. Lehet fogadásokat kötni, melyik következik be hamarabb...

Nincsenek megjegyzések: