2008. április 5., szombat

A szörny


Azt mondják, egy embernek legalább napi huszonöt érintés kell ahhoz, hogy egészséges maradjon. Legalább hat embert próbáltam magamhoz csábítani ma délutánra/estére (nem számolva az összes kollégámat, akik eredetileg tegnap lettek volna hivatalosak az alkoholkészletem eliminálására), kivétel nélkül mindenki talált jobb elfoglaltságot magának. Ilyen borzalmas lennék?
Minden esetre a sütőben már serceg a Demnetia-féle illatos háromkilós csülök, a fotel előtt ott a pohár mentás Baileys, szárad a képemen a szépségmaszk (találkoztam ma egy régi ismerősömmel, aki elszörnyedt, mennyire megöregedtem)és folyik a fürdővíz.
Csak azért is megmutatom nekik, segítség nélkül is halálra tudom magam kényeztetni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi ráérünk! Nagyon szeressük a csülköt! :))

Dementia Schikk írta...

O.K., vihetitek :-)

Névtelen írta...

Oké, édeske is beszállt a nyálcsorgatásba. Hova lehet menni ezt megenni? Dehogy hozzuk el, nem akarom mosogatás közben eltörni a táladat, mint az aposómét, anyósomét, anyámét, apámfeleségéét... na mindegy, ezt most nem sorolnám, húzzuk a cipőnket! :))

Névtelen írta...

Ja, és ha tényleg megesszük, kölcsönadnád a képet az én blogomba, hogy a többiek hadd kapjanak hülét. :)))))