2010. szeptember 16., csütörtök

Bameg

Afölött érzett örömömben, hogy tegnap délután letudtam a hosszabb ámde enyhébb fejfájást este eltököltem az időt és nem vettem be gyógyszert.
A nyugodt alvás és kipihent ébredésnek hála annyira boldog voltam, hogy reggel sem.
Jövő héten kontroll, most pedig összeszedem magam és dolgozom. És beveszem most a bogyókat, és áttérek a déli adagolásra.
Az eltelt kilenc hónap alatt kétszer egyáltalán nem, egyszer félnapnyi késéssel vettem be. Ez a harmadik alkalom, hogy elfelejtem.
Ha kialakul a rezisztencia, akkor csak magamnak köszönhetem, a rendszeresség nem erős oldalam.
Ha nem alakul ki, felkötöm a gatyám és napirend szerint fogok élni, egyébként szétcsúszok teljesen. Annál inkább, mert clusterrel nem lehet Stocrint szedni, szóval szűkültek a lehetőségeim, bár be kell vallanom, a fejfájásra ébredések után a rémálmok határozottan kellemesebb lehetőségnek tűnnek.

Nincsenek megjegyzések: