2007. augusztus 17., péntek

Vissza


Drágaságaim, hazatértem, és ahogy egy jó munkaerôhöz illik, tegnap már el is kezdtem dolgozni. Be kell vallanom, Honey hiányzott a legjobban, de azért rágtam a kefét, hogy több mint egy hétig nem voltam net közelében.

A szép spanyol pasik valószínûleg máshol nyaraltak, azt kell mondanom, egyet sem láttam, néhány olaszt és egy ismeretlen nemzetiségû, AussieBum farokkiemelôs fürdônacit viselô szépszál legényt viszont igen. Szívesen magkaparintottam volna. Mármint a nacit. A spanyolokról annyit, hogy láttam pink fürdônadrágot lila flitterekkel. Mondhatni, a tengerpart nem az én vadászterületem volt. Az éjszaka elméletileg az lett volna, a madridi macik nemzetközi találkozója miatt, de ismét szembesülnöm kellett azzal a ténnyel, hogy a macik nem buknak a szőrtelen egyszálbél nyunyókákra.

Híven drágám szokásaihoz, a szokásos szálloda - strand - szálloda - bárok stílusú nyaralás volt, meglehetôsen ingerszegény, de legalább elolvastam a Harry Pottert angolul. Életem elsô angol nyelvû könyve, kösz Honey! Sajnos drágám vásárlási mániáját nem tudtuk egyedül fékezni, így jelentôs mennyiségû ruhanemûvel és bigyóval lettünk gazdagabbak, illetve egy kisebb bôrönddel, a többlet szállítására. Utolsó este még kiszámolta, mennyi kell taxira, aztán a maradékot (annyit, mint máskor 2 nap alatt) gyorsan elköltötte. Ami azt illeti a legcikibb az volt, amikor az egyik, láthatóan melegekre és/vagy divatmajmokra specializálódott butikban nadrágot akart venni, aztán az eladó elkezdte fejtegetni, hogy olyan modellalkatúakra, mint én - tetôtôl talpig végigmért -, mindent tud adni, de akkorát - jelentôségteljes pillantás drágámra - nem tartanak... Anyád. Nem is kövér, csak van egy kis súlyfeleslege. A farkát tükör nélkül is látja. Drágám köszönhetôen a sörszegény és halaban gazdag diétának 6 kilót fogyott. Jelentem, én nem.

Az évszázad híre, hogy híven a Honey-nak tett ígéretemhez, immár nem dohányzok. Igaz, hogy csak azóta, hogy megérkeztem Magyarországra, de már 70 órája nem érintettek ajkaim cigarettát. Ez nagy szó, mivel mind a kollégáim, mind drágám erôteljesen bagóznak, és még azt is sikerül megállni, hogy az általuk kifújt füstöt szippantgassam. Tegnap este már éreztem a füstszagot a hálószoba függönyén, pedig ott dohányzásmentes terület volt. Nos, vissza a munkához. Nehéz az élet.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

hiányoztál, velkámbekk :)

Dementia Schikk írta...

Te is nekem, szívem csücske :-)
Tegnap nem volt lelkierôm írni, de olvastalak...
A spanyol külön jólesett :-P

Névtelen írta...

mer én ilyen kedves vagyok :P

Dementia Schikk írta...

És fôleg szép! Meg nagggyon okos!

Névtelen írta...

wehehe. hangosan röhögök. :)

Névtelen írta...

a macik nem értem mér hívják magukat maciknak

szőrös dagadt disznók mind
nem kell itt marketing, brumma brumma

csak úgy eszembe jutott
öcsi voltam a hittan.freeblogról bazmeg