2007. szeptember 11., kedd

Mindennapok

Abluthophobia – fürdésiszony
Agyrophobia – félelem az utcán való átkeléstől
Ambulophobia – sétaiszony
Chrometophobia – rettegés a pénztől
Coitophobia – félelem a közösüléstől
Ergophobia – félelem a munkától
Odontophobia – fogaktól való rettegés
Phobophobia – félelem a fóbiáktól
Sophophobia – tanulásiszony
Urophobia – vizelettől való félelem
Klausztrofóbia – félelem a bezártságtól
Arachnophobia – rettegés a pókoktól
Triszkaidekafóbia – félelem a 13-as számtól
Levelophobia – balra eső tárgyaktól való félelem

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

ebből nekem 3 van. :)

Dementia Schikk írta...

Nekem pedig olyanok, amik nincsenek is a listán. Mondhatni, pont ezek nincsenek :-)
Azt hittem, hogy szeretnék tippelni a tiedre, aztán rájöttem, hogy mégsem :-P

shivamantra írta...

ebből 40% az sok?
(jó, jó, de miért nem ismerkedünk?)

Névtelen írta...

hepi börzdéj tú jú...sálálá....mégsem énekelek, mert ezért már a szomszédok is meg akartak lincselni (igazán nem is értem miért), úgyhogy csak szép csendben kívánok boldog szülinapot Neked. legyen még sok-sok! viszont gyertya az van. kívántál már? mi az hogy nem? moströgtönazonnal. nagy levegő ééés....

Dementia Schikk írta...

Shiva: ismerkedjünk, de akkor ne a szexi zsírpárnáidról beszélj. Egyébként biztosan te is csak a testem akarod.

Nes: Csöndesen, a gyerek már alszik. Egyébként túl cinikus vagyok a kívánságokhoz. A Tibi bácsi is mindig másnak dobta a pöttyös labdát.

shivamantra írta...

természetesen csak a testedet akarom, de legalább nem hazudok szerelmet. fair deal.

Dementia Schikk írta...

Én benne vagyok...És csak jelezném, utólagos reklamációt nem fogadunk el :-)

shivamantra írta...

de ahhoz előbb távoznom kell a pénztártól.

Dementia Schikk írta...

Fizetsz is?

shivamantra írta...

attól függ. az árértékarány rendkívül fontos. (bár tapasztalatom szerint ingyen is kellek mindenkinek...)