2007. szeptember 14., péntek

Szatír-ikon

Szóval megint eggyel több. Neska lebuktatott. Nem volt körmenet és háromnapos dínomdánom. Van, aki emlékezett, van, aki nem. Honey már azóta a meglepetésen pörög, amióta néhány napja tévedésből felköszöntött. A hatást némileg rontja, hogy minden újabb ötlete előtt kikéri a véleményem. Reggel szokásával ellentétben a drágám is felhívott. Megkérdezte, tegnap elküldtem-e azt a faxot, amit kért. Majdnem elküldtem, aztán mégsem, elvégre.

Kaptam viszont egy tortát a kolléganőmtől, a wiwen szedte ő is össze az infót. Szerintem szerelmes belém, pedig tudhatná, hogy halmozottan hátrányos helyzetű buzi vagyok, esélytelen a történet.

Azért jó lett volna, ha azt mondja, hogy... Szemére hánynék, de mióta leugatott, hogy miért nem szóltam időben nincs hozzá kedvem.

Nem az idő múlása kínoz, csak a magány. A tükörképemtől reggelente megijjedek. Győzködöm magam, hogy ez így a legjobb. Mindent majd holnap. Valaki mondja meg. Nekem senki ne mondja meg, hogy. Nekem senki sem mondja meg, hogy.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

én nem a wiwen szedtem össze :P

dobtam egy pöttyös labdát. bár nem vagyok olyan szép, mint a tibibácsi.

shivamantra írta...

hát én simán megmondom neked, hogy mi legyen. profi megmondóember vagyok.

Névtelen írta...

boldog szülinapot utólag is. :) a szülinapok úgyis 8 napon belül gyógyulnak. :)

Independence írta...

Szia Schatzi!

Azt szeretném jelezni, hogy már jóval Ibiza előtt kezdtelek el faggatni szülinapi ajándékról...

Ja, ha nem vetted volna még észre... Közben haza jöttem... ;-)

shivamantra írta...

na mi van már?