2008. január 2., szerda

Csak ígérgetek

Úgy tûnik, rekordév lesz az idei: majdnem megfogadtam, hogy visszaszokok a dohányzásra, drágámmal nem vesztem össze és nem ittam magam cikcakkosra és senkit sem cipeltem ágyba magammal az év elsô napján. A munkahelyemen nincs ôrültekháza, reggel nem aludtam el és sétáltam ahelyett, hogy autóba ültem volna.
Mindebbôl arra következtettem, hogy valószínûleg az idén minimum elgázol egy autó, a munkahelyem vagy megszûnik, vagy kirúgnak, az egész évem szexmentes lesz, egyedül maradok és halálra unom magam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

tudod dezdemóna, csalánba nem üt a ménkű!!! :PP

shivamantra írta...

rám mindig számíthatsz, majd ülünk egy padon és horgolunk egy szép, nagy terítőt.

Dementia Schikk írta...

És közben a cicáink játszanak... Gyönyörû... A szemem könnybelábad...