2008. január 30., szerda

Ájvé,

ahogy a svédek mondják. Drága bogaram, Thia, az én egész létezésem a "halál ciki" kategóriába tartozik, a zenei ízlésemet is ideértve, különösképpen, mert jól megfér benne Spears asszony Bach után a listában.
Ha pedig ez nem lenne elég, ráadásul időnként rávetem magam egy témára, addig nem tudom elengedni, amíg szét nem cincáltam, szerintem a "Sixteen tons" gyüjteményem bárhol megállja a helyét a világban. Magyarul ha megtetszik egy zene, akkor megszerzem az összes elérhető verzióját. Még valaki, akinek teljes lemezei vannak ugyanazon rövidke zenemű különböző interpretációiból? Megragadnám a lehetőséget, hogy ha valakinek megvan a "Death to Smootchy" tracklistája, jelezze. Természetben fizetek. Mármint természetesen fizetek. Mármint természetben. Hagyjuk.
Namost annak idején, lánykoromban, én is készítettem egy kis koreográfiát (miniszoknyás-seggrázós) erre, de igazán ezt szerettem meg. De mivel a túlzásoktól természetesen most sem tekintek el, nesze, nesze, nesze.
A labdát nem dobnám tovább, a fiúk nem igazán jók az ilyesmiben, meg az egyik itt, a másik ott... Ráadásul mire idáig értek az olvasásban elég bajuk van azzal, hogy stoppolják össze az ereiket. És a monitort is le kell törölni.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jujj! Az "ezt"-et én is nagyon-nagyon szeretem! És sok változatban hallottam már, de sose tudtam megkeresni, hogy akkor hallgassam amikor csak akarom, mert nem tudtam mi a címe! Köszi, köszi, köszi Szívem! :)))))

Névtelen írta...

ööö... izé... végighallgattam a "nesze, nesze, nesze" számokat. Én mindegyiket szeretem! Úgy tűnik becsüccsentem melléd a "halál-ciki" létezés és zenei ízlésbe! Hát Isten hozott minket! :)))

Névtelen írta...

nos, akkor csatlakoznék a kollektív nyáladzáshoz; a nesze-nesze-nesze kategória nekem is nagyon bejön :)

Névtelen írta...

De jó! Isten hozott Nes! :)))

Dementia Schikk írta...

Majd nektek is elkészítem a "Nagy bőgős válogatást" :-P