2008. január 22., kedd

Táskám Thiának

Az a csodálatos, hogy több is van, elôre installált tartalommal. A jelenleg alkalmazott némileg bölcsészkellék-jellegû darab tartalmazta például azokat az iratokat, amelyeket évekig kerestem, míg két hete elô nem vettem ezt a táskát. Egyébként csalódást kell, hogy okozzak: jegyzetfüzet, feladandó levelek, 5 toll, pendrive, pénztárca, forgalmi, névjegykártyák (saját), egy csomag Mentos arra az esetre, ha leesne a vércukrom, tartalék papirzsepi és két doboz tartalék cigi. A többi cuccom szanaszét a zsebeimben. Ezért szeretem a telet. Megkétszerezôdik a tárolórekeszek száma.
A zsebeimben található továbbá két kulcscsomó, lottó, további névjegykártyák (másé), 2 öngyújtó, 1 csomag rágógumi, 1 doboz cigi, 1 csomag bontott papirzsepi, autókulcs, két telefon.
A két kupac között nagymértékû az átjárás, a jegyzetfüzetet leszámítva, az nem fér el máshol, tehát tekinthetô stabil pontnak.
Más biológiai hímek, mint J, Shiva vagy Honey hogy vannak ezzel?

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi! :)))
Szép a vers, Te írtad?

Dementia Schikk írta...

ööööö...

Névtelen írta...

Dementia Kisaszon!
Én besélni kicsi nehézsen madzsar. Én nem érteni ööööö... jelent igen? Vadzs jelenti nem? :)))

Dementia Schikk írta...

Csak a "szép", a "vers" és az "ír" kifejezések szorulnának terjedelmesebb kommentre.

shivamantra írta...

nekem is van egy csomó táskám, de a tartalmuk viszonylag állandó. és a zsebeimben nem szívesen tartok semmit, de ez azért is van, mert sokat vagyok öltönyben, és az olyan szarul néz ki, ha tele van a zsebe. telefonom csak egy van, az a zsebemben. mindig van nálam a naptáram (kicsike, vastag, moleskine), egy jegyzetfüzetke, amibe felírom, hogy mit kell elintézni meg mit nem szabad elfelejtenem, általában van nálam laptop is, aztán pénz a zsebemben, de az ötforintostól lefele kirakom egy befőttes üvegbe, mert értelmetlen, meg zsebkendő is van nálam, és fogkefe és fogkrém, továbbá két montblanc toll: egy fekete és egy kék töltő, 4-5 ceruza, mert nagyon szeretem a ceruzákat, egy füzet, amiből ki lehet tépni a lapokat, aztán van még nálam irattárca egy csomó hitel- és tagság kártyával, forgalmi, amikor nincs összetörve az autóm, mint most, és persze van nálam névjegy (enyém, másé) meg aláírási címpéldány, de azt nemtom, minek. irodakulcs, lakáskulcs, másiklakáskulcs, autókulcs. szokott még lenni nálam tornacucc is, de cipő nem, azt a teremben tartom egy szekrényben, aztán van még nálam néha cellux is (bolond lehetek?) és kiemelő filc. mentségemül szóljon, hogy sokat utazom.
aztán vannak esték, hogy csak poppersz és óvszer van a zsebemben. meg pénz sörre. hihihi.

Névtelen írta...

Shiva! Kihúzófilc nekem is van a táskámban! :) Jegyzetfüzetem is volt éveken keresztül, abba írtam, hogy mit nem szabad elfelejteni, de leggyakrabban azt felejtettem el, hogy el kéne olvasni, hogy mit írok bele! Úgyhogy menesztve lett, meg a határidőnapló is. :)))

Névtelen írta...

Dementia, még mindig nem értem. :(( A szórenddel van baj? Te a szép vers ír? Így jó? vagy hogy? :))

Dementia Schikk írta...

Shiva! Nem a teherautód tartalmára voltamkíváncsi, de ezek szerint nem csak én ügyelek kényszeresen arra, hogy minden pillanatban tárgyalóképes legyek. Az öltöny nálam csak plussz 4 zsebet jelent...

Szépséges Thia, megértésedet kérem,a másik két Dementiának letöröm a derekát, amiért zaklattak,de nem könnyű őket féken tartani. A válasz igen. :-*

Independence írta...

Én nem nagyon szoktam táskávaljárni, kivétel ha munkába megyek vagy munkából jövök. Akkor laptoptáskával battyogok, amiben persze a laptop, ezer papír, amit majd egyszer el akarok olvasni (de sosincs időm rá), toll, egyéb tartozék (mobil töltő, fényképezőgép, egér, laptoptöltő, usb wifi antenna meg ilyenek). Amikor nem épp irodába vagy irodából mozdulok, akkor csak pénztárca jobb hátsó zsebembe, bal elsőben a kulcscsomóm és jobb elsőben a zsebkendőm....