2008. február 5., kedd

Mi van?

Facér vagyok, kérem szépen. Vagy szalma. Vagy csak árulom a kissé megfonyadt petrezselymet. Jó, szárított petrezselyemgarnulátum-kivonatot. A kereslet-kínálat farkastörvényei szerint a túlkínáltba kerültem.

A napokban adtam a lámpánál egy százast a soros kéregetőbácsinak, aki ellenszolgáltatásként újság helyett jó szóval kínált:
- Otthon már várja a fiatalság?
- Á, dehogy!
- Miért?
- Fiatal vagyok én még ahhoz...
- Maga?! Fiatal?!
A lámpa ekkor váltott zöldre, valamelyikőnk szerencséjére.

Azt nem mondon, hogy egy világ omlott össze bennem, de rögtön belenéztem a visszapillantóba, valóban újabb szarkaláb, láthatóan őszülök. Szóval azóta a társkereső oldalakon is javítottam az életkoromat 24-re, viszont a farkam méretét is felfelé kerekítettem. Még néhány év, és már retusált képet sem küldhetek tiszta lelkiismerettel. A folyamatot lassítandó, kinéztem magamnak a HyperLiftExpert újabb biokémiai mesterművét a drogériában, de előbb még elgázolom minden bajom okozóját, vagy legalábbis visszakérem a pénzem. Vagy mégis inkább az újságot választom.

4 megjegyzés:

Tamás írta...

mindegy, sötétben minden tehén fekete.

Dementia Schikk írta...

Igen, de ha nem találod a lelógó bőrredői között a tőgyét, az csak feltűnik...

Névtelen írta...

Nanézdmá! Micsoda két szakavatott mezőgazdász! :)))

Tamás írta...

a szarva közt kell keresni.