2010. február 22., hétfő

Update Norbi nélkül

Nem hőemelkedésem, hanem lázam volt, persze ez csak azt követően derült ki, hogy elmúlt, a hőmérsékletem pedig 35 fok körül mozgott. Ez már kihűlés lenne, tehát rossz a lázmérőm. Ettől persze nem érzem jobban magam, de megnyugtat a tudat, hogy némi hőemelkedés nem ver le a lábamról. Már kezdtem kétségbeesni.
És sajnos megvolt az első alkalom tegnap reggel, amikor elfelejtettem a gyógyszert bevenni. Hiába voltam ébren már egy órával korábban, eltököltem az időt, aztán más kabátban mentem el otthonról mint előző nap, így a gyógyszer sem volt nálam, ugyanis az addig viselt kabát belső zsebében hordtam.
Feltételezem, a rezisztencia ennyi miatt még nem alakul ki, de rendszert nem szeretnék belőle csinálni.

Továbbgondoltam a hirtelen fel- majd eltűnő lázat: tavaly övsömöröm volt, a gyógyszerkezdés után az erősödő immunrendszer sorban felveszi a harcot azokkal a fertőzésekkel, amelyekkel korábban nem tudott foglalkozni. Az övsömör herpeszféle, tehát nem távozik a szervezetből, ebből kifolyólag lehetett az egyik célpont.
Minden esetre reménykedem abban, hogy nincs több leküzdendő vírus, elég nyomorultul éreztem magam, fájtak az izületeim és a bőröm, elment az életkedvem, bár az étvágyam szerencsére nem teljesen. Még csak a fogyás hiányozna.

Nincsenek megjegyzések: