2011. november 8., kedd

Apró örömök

Ébresztő: 6:45.
Dög és Butus a lábamnál bámulnak a jutifalat helyére: 6:46.
Dög és Butus simit kér: 6.47.
Rádió bekapcsolása: 6:55
Gombócz megjelenik az ajtóban álmosan, a kávé illatára: 6:56.
Az érzés: időtlen.

***

Álláshirdetésre jelentkezésről viszaigazoló e-mail ékezése: 11:01.
Fejvadász hívása: 11:11.
Fizetési igényemnek a jelenlegitől magasabbat jelöltem meg.
Augusztus óta nem tudják betölteni a pozíciót, az önéletrajzom alapján engem kerestek.
Az érzés: megfizethetetlen.

9 megjegyzés:

Gombócz írta...

Haiku Neked:

Cammog az idő.
Öreg szerető vagyok.
Kellek így neked?

Dementia Schikk írta...

Öreg kutya néz,
Bámulja a kis legyet:
Idejössz végre?

Gombócz írta...

Minden szavadat, minden hangodat ezerszer kellene megköszönnöm.
Nem is...: Milliárdszor.
Bár lenne annyi szavam, mondatom, hogy tudd, mennyire szeretlek.
De csak dadogok, ha rád gondolok. Elapadnak a szavak. Abban bízom, hogy az ölelésem beszédesebb.

*

Lehet más utam?
Megtaláltam a Napom.
Jó bolygó vagyok(?).

*

Én vagyok a Nap.
Pörögsz-e körülöttem?
Most boldog vagyok.

*

Megjött már az ősz.
Nem volt ennél szebb tavasz,
mióta élek.

Dementia Schikk írta...

Szavakkal borít
Hangos szirmok hullanak
Illatos álom

Butus írta...

Butus-ébresztő:
http://www.youtube.com/watch?v=l61bgKj-4Ik&feature=BFa&list=PLCF28D395695E1FFF&lf=results_video

:-)

Dementia Schikk írta...

Még mindig jobb, mint az orrom nyalogatása :-D

Butus írta...

Amilyen kicsi orrod van, csoda, hogy eltalálom a sötétben. :-)
Azt azért nem gondoltam volna, hogy lesz egy másik szolgám is... :P

Dementia Schikk írta...

Grrrr...Nincs több jutifalat!

Butus írta...

Demééééér????
A Gazdi üzeni, hogy nagyon szeret téged.
Így sem?

Jaj, mennünk kell melózni...