2009. január 3., szombat

Nem szoktam, nem szoktam...

Elég érdekesen, teljes érzelmi zűrzavarral indult az új év, tisztes háziasszony voltam, folyamatosan takarítok, mosok, vasalok. Megint.
Az érzelmi zűrzavart jórészt magamnak köszönhetem, ha gyakrabban adnám ki a gondolataimat és főleg az érzelmeimet, mindenkinek sokkal jobb lenne, magamat is beleértve. Még egy tanulnivaló az új évre.
Az egyedüllét nem is annyira egyedül van, minden nap találkozom valakivel, a megjósolt nyugalom az új lakásban eddig elkerült, valószínűleg alkati hiányosság.
Az eszem már a munkánál jár, nem lesz egyszerű a jövő hetem. Bár a szilvesztert általában nem tekintem vízválasztónak, valamiért most még is az, úgy érzem. Most először érzem úgy, hogy befejeződött, és előre kell nézni.
Nagy a köd.

Nincsenek megjegyzések: