2008. augusztus 2., szombat

Majd később

Ha túltenném magam a túlzó lustaságon, egy csomó mindennel foglalkozhatnék. Például kifejthetném, hogy miért verték volna a melegeket a pride-on, vagy megcsinálhatnám azt a meleg portált, ahol minden és mindenki megtalálható, ahová érdemes rendszeresen benézni és mint ilyen, egy összefogó kapocs lehetne a jelenleg, jó magyar szokás szerint, szanaszét húzó kis csoportok között. Esetleg leírhatnám, hogy mennyire félek vagy nem félek attól, hogy a rák miatt egyedül maradok, elemzehetném, milyen lehetőségek vannak.
De nem írok, mert lusta vagyok. És ahhoz, hogy tegyek valamit, most demotivált is. Nem depressziós, csak lusta.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

a bible blogba nincs kedved beszállni?

Dementia Schikk írta...

Ha a komplexusaim is megengedik, szívesen. De igencsak távol áll tőlem az a könnyed stílus, amiben ti írtok. Másfelől nem vagyok abban biztos, hogy az engem foglalkoztató dolgok bárkit is érdekelnek. A harmadik, ebből eredő dolog, hogy én igazán az elemzésekben és kutatásokban vagyok jó, kapok egy témát, azt jól körüljárom, objektív konklúziót kínálok.
És persze a brainstormingban, ahol általában az ördög ügyvédje vagyok, bárki bármit mond, én az ellenkező álláspontot képviselem.
A legnagyobb parám, hogy korántsem mélyülök el úgy egy-egy témában, nincsenek olyan átfogó ismereteim, mint nektek.
Szóval ha ezek után még mindig áll az ajánlatod, írj vagy valami...
És köszönöm.

Tamás írta...

én akartam ilyet csinálni, de megbukott, mert nem találtam megfelelő embereket. megpróbáljuk mégis?