2011. október 25., kedd

Vadászat ON

A szombati korai ébredésnek köszönhetően piszok sok mindent sikerült elintéznem hétvégén, Emberből is kihúztam, hogy barátom szívesen lenne, párom nem.
Bizonyos szempontból örülök, annyira nem lehetek rettenetes ember, ha barátnak szinte bárki szívesen lát. Ember is komolyan gondolja, kivételesen ő keres, ajánl közös programot.
Azért elgondolkodtató, hogy a HIV mennyire befolyásoló tényező ebben a helyzetben. Szexre jó vagyok, barátnak jó vagyok, társnak nem.
Mivel így a vadászszezon újraindult, az önkéntes cölibátusnak egyelőre vége, természetesen az alkalmi, (saját bevallása szerint) szintén negatív szexpartner akár kapcsolatot is elképzelne velem. Kár, hogy már az első üzenetváltásnál kiderült, én nem. A személyes találkozás ezt tovább erősítette; a szex jó volt, a beszélgetés során azonban egyértelmű lett, nem tudnám páromként kezelni. Akarok társat, de nem minden áron. Szexre jó, barátnak vagy társnak nem.
Nem vagyok a szeroszorting híve, de azért elgondolkodtam, hogy talán egyszerűbb lenne a magamfajták között keresni.
Bármennyien is rinyálnak, a neten lehet ismerkedni. Szexpartnert nagyon könnyű találni, de akadnak olyan értelmes emberek is, akik másra is vágynak. Minden esetben, amikor negatív a beszélgetőpartnerem, fű alatt vagy kimondva ott a kétely: képes lenne egy negatív komoly kapcsolatba bonyolódni egy pozitívval? Eddig azt gondoltam, semmi sem gátolja meg, ha két ember szereti egymást. kezdek azonban afelé hajlani, hogy ez valós probléma mások számára.
Meglátjuk. Az új Ember szintén negatív, nemsokára meglesz az első randi. Azt már tisztáztuk, szimpatikus vagyok, de azt is, hogy a státuszom erős megfontolásra készteti.

Nincsenek megjegyzések: