2008. október 13., hétfő

Dilemma



Nem egyszerű, akkor sem, ha a padlót már megálmodtam, homok és barna színben, míg a falak minden bordűr és dísz nélkül, egészen világosak lesznek.


A konyhában szintén ez volt az egyszerűbb feladat, a fal halványabb, a csempék markánsabbak lesznék, a padló pedig sárga és cserépvörös.

A legfőbb probléma mindkét helyiségben a teljes és pillanatnyilag áthidalhatatlan helyhiány. A fürdőszobában egyetlen olyan elrendezési módot sem találtam, amely minden szempontból kielégítő lett volna. A konyhában magával a konyha-ebédlő részleggel nem lenne gond, de hogy kerül oda az ablakkal és két ajtóval terhelt cc. kilenc négyzetméterre a nappali? És hová?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen az én konyhám is! Csak másképp van elrendezve, IKEA sejj! Antik pácos ajtókkal. :)))))) (legalább ha egyszer odaérek csülköt enni tényleg otthon érzem majd magam.)

Egyébként javaslom Gus bevonását mindenféle tervezgetésbe, baromi jó ötletei vannak. Én már kicsit későn hívtam, addigra sok mindent megvettünk, de amiket mondott tök jól tudtam hasznosítani, bár még nem minden készült el belőle.

Névtelen írta...

Bocs, csak még egy mondat, a Bricoban lehet kapni kis méretű (három féle színárnyalatban kapható) konyhába való csempét. Illik az általad kiválasztott járólaphoz. Nagyon jól néz ki felrakva. Majd ha előkerül a fényképezőgép számítógéphez csatlakozó bigyója küldök képet neked! :)))

Dementia Schikk írta...

Idegállapotom miatt minden sárga lesz, csak különbözô árnyalatokban. Leginkább szemkiverôen. Ha ki tudom fizetni...