2008. október 18., szombat

Szakítópróba

Miután tegnapelőtt feltérképeztem bevételeim és kiadásaim várható alakulását, ma elmondtam a főnökömnek, hogy amennyiben nem kapok azonnal húsz százalékos béremelést, másik munkahely után nézek. Két hét gondolkodási időt kért, három napot kapott.
Megtettem volna tegnap is, de nem fértem hozzá, állandóan elrohant. Ma kértem, hogy vonuljunk be a tárgyalóba, mire ő, mondván hogy nem lehet olyan titkos problémám amit mások nem hallhatnak, nem volt erre hajlandó, így mindenki értesült róla.
Ha megkapom, a többiek fellázadnak. Ha nem, otthagyom a céget.
Azt sem tagadtam le, hogy már találtam olyan állást ami érdekel, olyan cégnél, ahol egészen biztosan megkapom a magasabb fizetést, ráadásul a másik hely jobban megfelel az érdeklődési körömnek. Az önéletrajz beadásával viszont megvárom a döntését.
Nem irigylem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Itt volt ma este Independence. Megkaptam az ünezetet. Meghatódtam. Én nem is gondoltam... szóval köszi. Nagyon jól esett. :))))

Dementia Schikk írta...

Ma hozzám is jön, kifaggatom, mit mondhatott :-)

Névtelen írta...

átadta az üdvözleted! Nem gondoltam, hogy eszedbe jutok a blogon kívül is. :)

Dementia Schikk írta...

Akkor lebuktam...