2008. október 28., kedd

Töredékek

Tegnap délben volt a temetés, nem tudtam menni.
Hét végén költözhetek a kolléganőmhöz.
Békében és gyorsan el akartam szakadni a családjától: az élet és a jogrendszer még több hónapnyi együttélést követel.
Vasárnap seggrészegre ittam magam.
Tegnap altatót vettem be.
Ma tizenöt órát dolgoztam, azt hiszem, altató sem kell.
Hazafelé jövet az előbb eszembe jutott, hogy esetleg drágaszágom átvert, mégsem ment el szűrésre annak idején. Teljesen logikus magyarázat lenne, miért kellett ilyen rövid idő alatt, az orvosa számára érthetetlen hirtelenséggel meghalnia. És a családja korábban elejtett megjegyzésére is a legyengült immunrendszeréről.
Valami ott van belül, vagy valami hiányzik, ott, belül. Tegnap másnapos voltam, de ma ugyanúgy érzem.

Nincsenek megjegyzések: