2007. május 18., péntek

Eredményhirdetés


Vírusszám: 19000, Cd4: 470, 28%

Nem tartom igazságosnak. Honey-val nagyjából egy idôben fertôzôdtünk, 2004 végén, bár engem rögtön kiszûrtek. A kezdô vírusszámom 6000 volt, 400 körüli Cd4-gyel, a következô alkalommal 8000, 800 körüli T sejttel. Ezt követôen elég volt az, ha a doktorbácsi azt mondta, minden rendben van, amióta hasonszôrûekkel beszélgetek, vagyis néhány hónapja, elkezdett érdekelni a téma, tehát ezután feljegyzem. Az világos, hogy mindenkinél máshogy alakul a vírus szaporodása, de ekkora különbségre nem számítottam: Honey tôlem jóval egészségesebben él, sportol, nem dohányzik, nem iszik, nem túlsúlyos. Én elôbb-utóbb szívinfarktusban kívántam elpatkolni, mivel ülômunkát végzek, autóval közlekedek, iszok, dohányzok, káromkodok, nem sportolok, otthon a TV vagy a számítógép elôtt gubbasztok chipset majszolva és sört vagy (nem diétás) kólát kortyolgatva, szóval ahogy látom, az immunrendszeremnek rég le kellett volna padlóznia. Persze több-kevesebb rendszerességgel szedek vitaminokat, Béres cseppet, ginzengkivonatot, hébe-hóba eszek zöldséget vagy gyümölcsöt is, de az egészségtudatos életmódtól igen távol áll az, amit mûvelek. Nem azért, mert így kívánom gyorsítani a folyamatot, hanem mert így szoktam meg annak idején, aztán pedig nem változtattam rajta. Jóakaróim szerint ami mûanyag vackot megeszek, a sötétben már régen világítanom kellene.

Más. Némi megbeszélnivalóm volt a könyvelômmel, annak idején be kellett jelentkezni az ügyfélkapun, de a bevallásokat ô kezeli, tehát birtokában van a felhasználónevemnek és jelszavamnak. Most egyszerûbb volt, ha elmondta, hogy mit nézzek meg és hol, tehát én jelentkeztem be. Nem tudtam meg, mióta halmozódik a visszaigényelhetô pénzem, de ha már ott voltam, megnéztem mióta vagyok bejelentve, ezt sem tárolja a rendszer, de legalább láttam, hogy öt éven belül két hónapig voltam munkanélküli, ami nem igaz, de késô bánat. És megnéztem a Betegéletút menüpontot. Két olyan vizsgálatot végzett el egy kórház rajtam, amit nem vettem észre, mert csak látogatóban jártam náluk, betegként soha, ezen kívül az összes kiváltott recept tartalma és ideje, és hát az összes vérvizsgálatom részletei (eredmények nélkül), beárazva. Magyarul ha a könyvelôm egy picit kíváncsi (és miért ne lenne az, hiszen nôbôl van), megtudhatja, hogy pozitív vagyok. Nem mintha zavarna vagy izgatna a dolog, csak nem szerettem volna az orrára kötni. Ahogy megismertem, maga a megtestesült diszkréció, de akkor is. Szóval akinek cége van, vagy a cégének regisztrált (csak magánszemély regisztrálhatott, a saját személyes adataival), de nem maga intézi a bevallások beküldését és ellenôrzését, az orvosa és a gyóntatója mellé beiktathatja a könyvelôjét is.

Nincsenek megjegyzések: