2008. június 9., hétfő

Golyózás

Kolléga kigolyózása részemről befejezve, a befutó időközben elkelt.
Nem érzem a jól végzett munka örömét, különösen, hogy politikai okokból nem mondhatom a szemébe. Ez van. Mocsok vagyok.

Érzelmeim a felvonulással kapcsolatban időközben pólust váltotak: annyi geciség áramlik mindenünnen, hogy csak azért is alapon megjött a kedvem elmenni. Ha nagyobb hatásom lenne a környezetemre, másokat is beszerveznék. Menjünk minél többen, öltözzünk pizsibe vagy egyen szürkébe, ha ugyanúgy fizetünk adót mint mások, ugyanúgy dolgozunk mint mások és kissé patetikusan, de már napok óta a fejemben jár: ugyanúgy vérzünk mint mások, akkor miért nincsenek olyan jogaink, mint másoknak?
A házasság jogának tiltása azon az elven alapul, hogy a család az utónemzés helye és eszköze. Hol vagyunk már ettől? Anno a tanítványaim nyolcvan százaléka csonka vagy éppen csonkuló családban élt.
Ha nincs házasság, akkor egyéb jogok sincsenek. Nem akarok templomba menni, a templom engem nem fogad be, bár lehet, csak rosszkor rossz helyen voltam. De egy törvény által elismert és a házassággal mindenben egyenrangúnak elismert kapcsolat lehetősége elég is lenne.
Az örökbefogadás megtiltása pedig azon alapul, hogy egy buzi alkalmatlan a nevelésre, bennefoglalva perverz. Nem képes pozitív viselkedésminták átadására.
A társadalom átnevelése nem cél, de amíg egy tanárt kirúgnak azért, mert meleg, amíg a nem megtiltják a szexuális felvolágosítást, ha melegek tartják van még mit tenni, és ezért nem a melegek a felelősek.
A másik lehetőség, hogy kevesebb a jogunk, fizessünk kevesebb adót.
Picit elborult az agyam, inkább abbahagyom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm! :))) Illetve, megjöttem!

Dementia Schikk írta...

Már próbáltam, de a freemailed nem mûxik :-(

Névtelen írta...

mert a freemail már megszűnt, csak az msn kajálja még be ezt a címet! Hiányoztál! Most végigolvastam mindent amiről lemaradtam. Jó sokat írtál. Én meg azt hittem nem is írsz. :)))