2008. június 29., vasárnap

Üröm

Erre mit mondjak?
Nem szabad, nem lehetne, nem akarom, nem tisztességes.
De jó lett volna még egy kicsit, még tovább, nyugodtan, kicsit meg-megpihenve. Azt nem mondom, hogy így is több, mint amiről álmodtam, az nem lenne igaz. De attól mindenképpen, mint amire számítottam. Jó volt újra látni és érezni, akkor is, ha fájt. Nem a hosszú szünet miatt, hanem inkább azért, mert az idő kereke visszafordult egy évet. Ami akkor szakadt, most újra összekötötték.
És közben más lettem, nem tudom, hogy ő milyen lett. Két ismerős idegen.
Mindig azt mondtam, hogy nem változom. Pedig igen, minden egyes egyedül töltött perccel jobb leszek. Megtanulom, amit nem tudtam, ami miatt nem működött.
Nem akarok most semmit. Remélem, most nem rontom el. Remélem, most nem romlik el.
Egyébként zúg a fejem, és nem a sok mojito miatt.
Nem akarom újra...
Nem akarom, hogy vége legyen.

Nincsenek megjegyzések: