2008. június 12., csütörtök

Pride még egyszer

Gondoltam, végigkommentelek mindenkit, mert egyikükkel sem tudok teljes mértékben egyetérteni.
A legszomorúbb, hogy a vita nem arról szól, hogy most házasság vagy regisztrált élettársi kapcsolat, hogy az a bizonyos plakát miért jó és miért nem.
Mivel kényszeres pártatlan vagyok, kivétel nélkül minden belinkelt véleményt minden oldalról elolvastam az összes kommenttel együtt, és kivétel nélkül mindenki azzal foglalkozik, hogy tollboa vagy bőrnadrág, nyunyó vagy maci, exhibicionizmus vagy skizoid homofóbia, abszolút intoleráns módon lehúzva a másikat Szent Tolerantia nevében.
A magam részéről papírom van a skizofréniáról, bevallottan mizantróp vagyok, lehetőség szerint egy szál semmiben közlekedek, ahol nem csuknak le miatta, a fodrászunk már összekevert a húgommal, a társkereső oldalakon kizárólag macikat ikszelgetek és sem a bakancs, sem a cuki tűsarkú nem áll igazán jól, tapasztalataim szerint. Mindezekből kifolyólag mindenki engem sérteget.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most annyira megkérném a kezed, de tegnap jegyeztem el jé-t.

Robi írta...

én nem is azzal foglalkozom, hogy boa vagy bőrnaci. :-)

Tamás írta...

én medvéket akarok boában. vagy boákat mackóban. azaz tűsarkű gumipapucsos mackónyunyókat, az a kedvencem.

Independence írta...

Tollboa, bőrnadrag, maci vagy nyunyó nem tudd nagyon lázba hozni. Inkább valami jó barokk cd vagy olcsó részvény érdekesebb számomra...

Dementia Schikk írta...

Köszönöm mindenkinek, én is nagyon szeretek mindenkit. És ha engem választanak, mindent megteszek azért, hogy ne éhezzenek a pici fekete afrikai gyerekek és béke legyen az egész világon.
Bocs Gus, a túlzás, mint irodalmi eszköz áldozata lettél.