2008. június 6., péntek

Pedig jövő héten lesz 13.

Mármint péntekkel együtt. Sajnálom Nefit, és a lányát is ez után a plakát után. Én az oviban Katicát, alsósként Piroskát szerettem. Az öcsém a tanítónénibe volt szerelmes. A húgom meg jól elvolt egyedül, sohasem tudtam, mit csinál a suliban. Mintha egy másik bolygón lett volna. Ez érdekes, erre most jöttem rá.

A kampány viszont kezd testet ölteni, érthetőbbé válik de nem kevésbé botrányossá, az apróbetűs mondanivalóig senki sem jutott még el.

Másfelől pedig most kedvem lenne ordítozni, igaz nem a plakát miatt. Az is igaz, hogy ma leüvöltöttem a tisztelt új kolléga fejét. Megjegyezném, ez olyan ritkán történik meg, hogy általában feljegyzik és mutogatják az utókornak. De ha egyszer a szép szóból nem ért, mondja a hülyeségeit ahelyett, hogy a munkáját végezné mindenki idegeire megy. És senki sem volt hajlandó megmondóembernek lenni, holott mindenki idegei kocsányon lógtak.
A szomorú az egészben, hogy szeretett vezérünk semmit sem látott az egészből, begubózott a saját kis világába, a napokban felhívtam már a figyelmét egy robbanásveszélyes helyzetre, mire halál komolyan megkért, hogy ne fenyegessem. Ezt követően szépen,nyugodtan elmagyaráztam, hogy nem fenyegetek, de ha nem csinál valamit, a cég összeomlik. Csodák csodája megértette.
Most pedig megint egy ilyen helyzet, vadiúj kolléga helyett kell egy új ember, asap, mert mindenki síkideg és ez hosszú távon nem túl egészséges. Ha nem lett volna szarrágó, lett volna jobb ember, igaz, nem ennyiért. És megint nekem kell megmondani a frankót, mert a többiek csak nyelik a dühöt és a szekér meg nem akar haladni. Szóval jövő héten új kolléga útilaput kap, vagy ő, vagy a többiek.
Tele van azzal a hócipőm, hogy szürke eminenciásként ott álljak a háttérben, egyengessem a cég ügyeit, békítsek ha összevesznek, kérjek, könyörögjek, udvaroljak vagy fenyegessek, manipuláljak, döntéseket hozzak az orra előtt, miközben ebből semmit sem vesz észre. És sem jogom, sem kötelességem nem lenne ilyesmikkel foglalkozni, a dolgom annyi hogy nyaljam az ügyfelek valagát és zsíros számlákat állíttassak ki. De ha nem csinálnám,senki sem dolgozna és bármennyire jó a nyelvtechnikám, olyan mélységekig nem tudok eljutni, hogy az önmagában elég legyen.
És ha már belejöttem, drágaszágom fejét is leüvöltöttem, igaz, inkább csak képletesen: először is, miután kiderült egy apró félreértés (félrefordítás), időben, én vettem észre, elkezdett nagyon lassan beszélni és mindent háromszor elmondott és visszaolvastatta velem a ma küldött faxot. Mikor jeleztem, hogy értettem, nyugodjon meg, még egyszer elmondta. Majd még egyszer. Ezen a ponton szakadt először a cérna, úgyhogy közöltem, hagyjon lógva és ne nézzen hülyének, ne kezeljen idiótaként, tévedtem, elnézést, magamtól is rájöttem és nincs szükség további ismétlésekre. Erre még egyszer.
Kis stresszmenedzsment után megkértem, hogy hagyjuk a munkát, mondjon nekem inkább szép és kedves dolgokat, mire sürgősen le kellett tennie a telefont, hogy majd visszahív, addig is hívjam fel a kedves ügyfelet, aztán majd számoljak be az eredményekről. Persze kedves ügyfél péntek este nem vesz fel telefont, kapott egy imélt, így amikor visszahívott csak bókokat vártam, ekkor felhozta, hogy ekkor és akkor miért nem üzentem,és hogy neki gyanús ez az egész. Itt szakadt másodszor a cérna, felhívtam a figyelmét, hogy momentán nem kúrok félre senkivel, amikor azonban megtörténik, ő lesz az első, akit értesítek.
Hozzá kell tenni, hogy ma is a szokásostól később értem haza, legalább egy órával, tehát a beszélgetés azzal indult, hogy egy óra késésért miatt még felesleges aggódnia, mert nem dugni mentem, nekem a félórás menet nem pálya, a munkaidő vége és a hazaérkezés időpontja közötti időben pedig másra nincs lehetőség.
És most üvölteni szeretnék. Sokat és hosszan.
Nyilván az elfojtott szexuális energia is kiutat keres, de most nem fogok kurvulni, olyan lenne, mint azért inni, hogy felejtsek. Annyira még sohasem voltam részeg, hogy ne tudjam, miért ittam, ráadásul a legdurvább berúgásokat követő minden marhaságomra kristálytisztán emlékszem. Viszont bosszúból mással kúrni már próbáltam, ilyenkor jön össze az az este azzal a pasival, amit és akit a legjobb lenne kitörölni az emlékezetemből.
Megyek pókerezni.

Nincsenek megjegyzések: