2008. május 26., hétfő

Összegzés

2 csodakapszula kontra impotencia - 1:0
Ennek ellenére nem vagyok elégedett, kielégített pedig végképp nem. Szerencsétlen drágaszágommal voltunk szombaton dokinál, kapott egy kazal gyógyszert, természetesen megint minden egyéb tünetrôl beszélt, csak arról nem, amelyik az én életminôségemre is kihatással van.
A csodakapszula is több kárt okozott, mint hasznot, de így vagy úgy, én fogok gyôzni, legalább tisztán és érthetôen elmondtam az igényeimet, mire ô tisztán és érthetôen elmondta, hogy ilyen állapotban képtelen rá. Való igaz, a csodapirulák csak a meglévô kedvhez adják meg a lehetôséget, de olvastam, hogy az angolok olyan megoldással kísérleteznek, ami a kedv hiányát is orvosolja, de mire forgalomba hozzák, engem beszô a pók. Minden esetre a kedvet meghoztam, mire észbekapott már sínen voltunk, viszont a késôbbi minden szenvedéséért engem okolt, így a hétvége további kísérletezés nélkül múlt el, vasárnap nem lehetett lerobbantani a díványról. 
Szegény nem tudja minek köszönheti, hogy ismét a figyelem középpontjába került. Persze az én hibám is, hogy ennyire elhanyagoltam, de a "soha" szót nagy ívben elkerültem világ életemben, ezt ô is tudja.

3 megjegyzés:

Tamás írta...

tesztoszteron vizsgálat volt már?

Dementia Schikk írta...

Egy pasitól mit vársz :-)

Dementia Schikk írta...

ja, és nem mellékesen, nekem sokkal nagyobb szükségem lenne tesztoszteronpótlásra :-D