2008. május 13., kedd

Túl jól megy...

1. Visszaigazolták a szálláshelyet, így már 99%, hogy Szepezden nyaralok, kivételesen drágámmal és az egész családommal. Ilyen még nem volt.
2. Megcsinálták a mosógépem.
3. Kimosattam a kocsit, kívül-belül ragyog.
4. Vettem kávét. Ez azért nagy szám, mert patronos kávéfőzőm van, egy dobozt pedig nem hoznak házhoz.
5. Megvettem az UP! csodakapszulát - ráadásul 20 %-kal olcsóbban, mint a Blackdreamnél -, rövid távú haditervem megvalósítási szakaszba lépett.
6. A főnököm még most sem vette észre, hogy csak internetezni járok be a munkahelyemre.
7. Egy hónap várakozás után megvan apukám gyógyszere, postára is adtam.
8. Megnéztem, mikor lesz nyelvvizsga. Június 6-án, tehát elvileg nincs akadálya, hogy legyen egy felsőfokú nylevvizsgám.

És mindezt úgy, hogy szabadságot sem vettem ki.

És hogy másnak is jó napja legyen, a képen nem én vagyok:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Lassan két éve halt meg édesapám" ezt írtad korábban, kinek vettél akkor most gyógyszert? Neked két apukád van?