2007. április 18., szerda

Coincidentia oppositorum


Honey nagyon drága, de tartozom neki egy mély bocsánatkéréssel. Derékból dönt, bokafogás. Úgy fellekesültem azon, hogy végre van egy ember, akinél nem kell kerülgetni az érzelmi csapdákat, aki tudja, mire gondolok és mirôl beszélek, hogy a viháncoló rakottszoknyás kislány (igen, az a bizonyos kislány) elôtört belôlem, mint az Alien Ripley társaiból. Lerohantam, körbeugráltam, lehengereltem, szegény, csak pislogott és szóhoz sem jutott, nem tudta elmondani, hogy ô hogyan képzeli, hogyan érez. Vagy érez-e valamit. Röviden: Honey, mea culpa...
Más: nyelvvizsga storno, voltam órarend-megbeszélésen, mivel felsôfokú elôkészítô csoportba osztottak be, elment a kedvem a nyelvvizsgától. Ôszinte leszek: beszartam. Mondjátok azt, hogy nem bízok eléggé megamban, de szerintem én jó eséllyel csak középfokra készülhetnék. Vagy az utóbbi évtizedben, amióta nem tanulok (de vén lettem), ennyit csökkent az oktatás színvonala?

Nincsenek megjegyzések: