2007. április 18., szerda

Szolgálati közlemény


Tulajdonképpen semmi más oka nem volt annak, hogy annyi év készülôdés után elkezdtem most blogot írni, mint hogy szerettem volna, ha Honey egy kicsit részese lenne a mindennapjaimnak. Mivel nem vagyunk együtt naponta, rövidesen még csak egy országban sem leszünk, belémláthat, a szavakon túl pedig megismerhet, ha akar, egy másik embert. Nem várok sem kommentet, sem visszajelzést. Élek, virulok, dolgozok. Történnek velem érdekes és unalmas dolgok. Sokat gondolok a szexre - még nem döntöttem el, hogy kifejtem-e itt -, gondolok Honey-ra, sok tervem és mindennapi nyomorúságom van.
Ugyanazt csinálom, mintha beszélgetnénk: én beszélek, ô hallgat. Sokáig azt állítottam magamról, hogy introvertált vagyok, csak a felületes szemlélô gondolja hogy én egy ilyen gusztustalan pezsgô-mozgó kukac lennék. Rá kell döbbennem, én kívül-belül örökké pörgök és rohanok, csapongok, mint cserebogár a szélvédôn.
Egyetlen olvasóm bókolt: jól írok. Kedvesem, én régen is írtam, csak ellustultam. Egy idôben verseket sírtam (sic), elkezdtem regényt, készítettem interjúkat, de mohó és türelmetlen ifjúságomból hiányzott a kitartás. Azóta kitartóbb lettem (Honey, te tudod, milyen kitartó tudok lenni, tudod azt is, hol), csak öregebb és lustább. Még a szex is jobban esik néha csak lassan, kényelmesen, összesimulva (ne ijjedj meg Honey, nem mindig). Ráadásul azon a nyelven írhatok, amelyet annyira szeretek és dicsôítek és végsô soron születésemtôl beszélek.

Nincsenek megjegyzések: