2007. április 19., csütörtök

Hírek


Örömmel jelentem, akit érint, elkezdtem életem elsô angol nyelvû blogját. Úgy tûnik, belejöttem az írásba, csak már abba kéne hagyni, mert alig várom, hogy írjak, ezért nem haladok a munkámmal. Ama másik blog célja csak annyi, hogy:
1. gyakorlom az helyesírást,
2. gyakorlom az angol nyelvû fogalmazást,
3. a kommentekbôl okulok.
Persze alapfeltétel lenne, hogy olyan dolgokról írjak, amelyek miatt az emberek rendszeresen olvassák a szövegeimet. Majd megpróbálom a fegyvertartási engedély kérdését Virginiában. Akit érdekel (köszönöm, Honey), elolvashatja, ígérem, azt is naponta frissítem. Hétvégét kivéve, valamikor pihenni is kell.
Persze két árajánlat között a reggel írtakon járt az agyam. Honey-nak teljesen igaza van, nem kell a feltételes móddal törôdni. Az ember fennmaradása az evolúciós elméletek szerint többek között hihetetlen alkalmazkodó képességének köszönhetô. Aki nem alkalmazkodik, azt megeszik, vagy magát eszi meg. A sarokban hüppögô rakott szoknyás csitri jobban tenné, ha bölcsen várná, mit hoz a jövô, és a tornyosuló házi feladat megoldásán törné borzas buksiját.

Nincsenek megjegyzések: