2007. április 17., kedd

Megfontolások


Arra gondoltam, hogy Honey miatt a drágámat kevésbé fogom kedvelni, pedig bôrbizsergést kaptam a gondolattól, hogy végre megérkezik... Reggel óta fültôl - fülig vigyorral a képemen dúdolgatok, mint egy rakott szoknyás kisiskolás.
Pedig-pedig hosszú történetünk alatt elsô alkalommal megszentségtelenítettem a házastársi ágyat. Gonosz vagyok, de remélem, nem utoljára. Honey, gondolok ám rád is.
Annak idején megállapították, hogy van némi hajlamom a skizofréniára, lám, itt az elsô kézzelfogható bizonyíték. Számolom a napokat, mikor ki következik. Korai még a medvebôr, meglátjuk.

A legnagyobb gond, hogy ebben az érzelmi zûrzavarban semmi kedvem dolgozni, pedig erôt kell venni magamon, megfogadtam, megváltozok. Elôször is, hízok 8 kilót. Aki ismer tudja, mirôl beszélek. Másodszor megtanulok rendesen angolul, ôsszel pedig nyelvvizsgát teszek. Ebbôl következik, hogy kevesebbet tévézek és elkezdek otthon is tanulni, angol progi vissza a vasra, mikrofon beszerzendô. Ami azt illeti, kellene valami normális kamera is, bár a videochat Honey miatt már nem játszik.
Harmadszor, elkezdek írni, újra. Egyelôre ez itt valósul meg, aztán ha bôvül a repertoár, meglátjátok. És világbéke meg univerzális szeretet.

Nincsenek megjegyzések: